
El Parc de les Olors és un espai molt saludable. Respirar l’atmosfera terpènica és tot una aportació d’antioxidants, però i si a més fem IOGA i CHI-KUNG?
Ioga i chi-kung al Parc de les Olors del Serrat
Us proposem que us lleveu ben d’hora i vingueu al Parc de les Olors del Serrat els dimarts i/o divendres a fer IOGA i CHI-KUNG de 7:30 a 8:30 h. Reactivarem l’energia del nostre cos en contacte amb la natura, tot treballant la postura, la respiració, l’atenció, l’olfacte, el tacte, el gust… Millorant la nostra salut en tots els sentits i gaudint dels beneficis de l’aromateràpia. Si voleu més info escribiu-nos a: educacio@parcdelesolors.com o al whatsaap al 698944464.
Agroecologia i comunitat
Ja sabeu que el Parc de les Olors és un espai agrari, on cultivem sobretot plantes aromàtiques i medicinals, a mode de gran jardí de pagès, però també volem que el Parc de les Olors sigui un espai comunitari, un espai de trobada, de gaudi, de salut i connexió amb la natura i amb vosaltres mateixos.
Des dels inicis oferim activitats divulgatives amb diferents formats, però totes elles tenen en comú que suposen un aprenentatge sensorial, partint de l’experimentació. Els visitants reben un bany d’agroecologia pràctica, es fan al càrrec del valor de la nostra flora medicinal autòctona i de tots els beneficis que comporta, tot a uns preus populars, assequibles per a tothom.
De la mateixa manera, estem ideant i creant noves propostes, tallers, col·laboracions, projectes… Ja ho sabeu, no ens aturem ni un segon! Així que aprofitem per dir-vos que si teniu qualsevol proposta ens la podeu fer arribar a educacio@parcdelesolors.com i de ben segur trobem la manera de fer projectes junts! Estem oberts a escoltar tot allò que ens vulgueu oferir i proposar.
Podeu consultar tota l’agenda a la nostra pàgina web www.parcdelesolors.com/experiencies/ i seguir-nos a les nostres Xarxes Socials per estar al dia de les novetats.
Júlia Ribas Cortina
